Відгук: Автомобіль BMW 520i E28 седан - ... І все-таки є різниця між вітчизняною і німецької "класикою"!
Переваги:
Комфортна, динамічна машинка
Недоліки:
Старовата. Проста комплектація.
БМВ. 520. 1984 року випуску. І знову випадково.
Поміняв 41-го Москвича на це чудо німецької техніки році в 2004-му. Помінявся з хорошим знайомим. Набридло продавати свої авто, помінялися ключ в ключ.
Інжекторне авто, з двигуном 2 літра. Механічна КПП. Гідропідсилювач керма. Склопідйомники з ручним приводом. Синя тканинна оббивка салону. Загалом, мінімальна комплектація. Цю модель ще називають «акулою» за витягнуту передню частину.
Авто мені відразу сподобалося. Зручна посадка, чітке перемикання передач, виразний кермо. А потужність! 150 кобилок після вітчизняного карбюратора і 76 конячок - це річ! У поворотах по вологій дорозі легко входила в занесення, якщо копнеш газку, оскільки привід задній. Приземкувата і стійка. В принципі, непоганий варіант для дріфту.
У мого авто не так давно змінювався двигун, тому він був у відмінному стані.
У той час я ще не дуже добре розбирався в машинах, але зміг полагодити опору передньої стійки (підшипник розвалився, вилікував покупкою якогось вітчизняного за символічну ціну, який чітко увійшов в обойму рідного). Кульову також відремонтував, помінявши вкладиші на знайдені знову ж від якогось вітчизняного авто (кульова була розбірна).
Помітив, що шини (стояли Данлоп) на рідних литих дисках дуже легкі - піднімаєш пальцем. У 2-3- рази легше коліс в зборі того ж Москвича-41. Це зручно.
Ну і ще зауважив, що задня частина глушника (банку) з'єднана з трубою цікавим способом - просто шматком товстої гумовотканинної труби (радянської, типу як патрубки радіатора). Без хомутів, тому часто роз'єднує, поки не закріпив належним чином.
Посадка в авто зручна, хоча трохи занизька. Сидіння м'які, комфортні. Ззаду достатньо місця, щоб не впиратися ногами в передній ряд сидінь.
Динаміка дуже хороша. Витрата палива помірний, хоча датчик миттєвої витрати стрибає до 30 літрів на сотню. По трасі укладався в 8 літрів при швидкості за 120 (спідометр на той момент був відключений, потім полагодив).
Єдиний мінус - низький кліренс. По дорозі до батьків в область (асфальтована траса, але місцями ями і вибоїни жахливі) часто чиркали глушником. А вже на зворотному шляху, коли довелося завантажитися картоплею та іншими овочами з сільського городу, довелося знімати глушник, інакше між ним і дорогою не входив сірникову коробку. Плелися назад як черепахи. А куди подітися. Загалом, претензій до машинки не було. Але на той момент це була вже застаріла машинка. Собі залишати не став. Мені більше подобалося наступне покоління 5-к від БМВ, але так і не довелось володіти ними.
PS: Дану машинку рекомендувати б не став. Та й взагалі, з роками приходить розуміння, що краще авто простіше, але більш свіже, ніж древні іномарки, якщо є обмеження по бюджету.
Хоча, для любителів поганяти і поколупатися в авто - напевно, в самий раз. Вартість авто невелика, а простору для тюнінга багато.
Переваги:
Комфортна, динамічна машинка
Недоліки:
Старовата. Проста комплектація.
БМВ. 520. 1984 року випуску. І знову випадково.
Поміняв 41-го Москвича на це чудо німецької техніки році в 2004-му. Помінявся з хорошим знайомим. Набридло продавати свої авто, помінялися ключ в ключ.
Інжекторне авто, з двигуном 2 літра. Механічна КПП. Гідропідсилювач керма. Склопідйомники з ручним приводом. Синя тканинна оббивка салону. Загалом, мінімальна комплектація. Цю модель ще називають «акулою» за витягнуту передню частину.
Авто мені відразу сподобалося. Зручна посадка, чітке перемикання передач, виразний кермо. А потужність! 150 кобилок після вітчизняного карбюратора і 76 конячок - це річ! У поворотах по вологій дорозі легко входила в занесення, якщо копнеш газку, оскільки привід задній. Приземкувата і стійка. В принципі, непоганий варіант для дріфту.
У мого авто не так давно змінювався двигун, тому він був у відмінному стані.
У той час я ще не дуже добре розбирався в машинах, але зміг полагодити опору передньої стійки (підшипник розвалився, вилікував покупкою якогось вітчизняного за символічну ціну, який чітко увійшов в обойму рідного). Кульову також відремонтував, помінявши вкладиші на знайдені знову ж від якогось вітчизняного авто (кульова була розбірна).
Помітив, що шини (стояли Данлоп) на рідних литих дисках дуже легкі - піднімаєш пальцем. У 2-3- рази легше коліс в зборі того ж Москвича-41. Це зручно.
Ну і ще зауважив, що задня частина глушника (банку) з'єднана з трубою цікавим способом - просто шматком товстої гумовотканинної труби (радянської, типу як патрубки радіатора). Без хомутів, тому часто роз'єднує, поки не закріпив належним чином.
Посадка в авто зручна, хоча трохи занизька. Сидіння м'які, комфортні. Ззаду достатньо місця, щоб не впиратися ногами в передній ряд сидінь.
Динаміка дуже хороша. Витрата палива помірний, хоча датчик миттєвої витрати стрибає до 30 літрів на сотню. По трасі укладався в 8 літрів при швидкості за 120 (спідометр на той момент був відключений, потім полагодив).
Єдиний мінус - низький кліренс. По дорозі до батьків в область (асфальтована траса, але місцями ями і вибоїни жахливі) часто чиркали глушником. А вже на зворотному шляху, коли довелося завантажитися картоплею та іншими овочами з сільського городу, довелося знімати глушник, інакше між ним і дорогою не входив сірникову коробку. Плелися назад як черепахи. А куди подітися. Загалом, претензій до машинки не було. Але на той момент це була вже застаріла машинка. Собі залишати не став. Мені більше подобалося наступне покоління 5-к від БМВ, але так і не довелось володіти ними.
PS: Дану машинку рекомендувати б не став. Та й взагалі, з роками приходить розуміння, що краще авто простіше, але більш свіже, ніж древні іномарки, якщо є обмеження по бюджету.
Хоча, для любителів поганяти і поколупатися в авто - напевно, в самий раз. Вартість авто невелика, а простору для тюнінга багато.
Комментариев нет:
Отправить комментарий