Відгук: Автомобіль BMW 320i E36 седан - BMW - це те про що Ви мріяли
Переваги:
Дизайн,
Недоліки:
безпека не дотягує до сучасного рівня, витрата до 15 літрів по місту.
Тигрячий оскал BMW-320i
Буквально недавно вдалося випробувати i-320 від BMW. І хоч авто на якому проводив тест драйв +1994-го року випуску, він все ще тримається молодцем. Зовнішній вигляд - як у всіх BMW шикарний, стиль, порода, все це відчувається при першому ж погляді на триста двадцята. Під капотом 2-ух літровий бензиновий силовий агрегат, потужністю 150 кінських сил. З одного боку це плюс, тому що найчастіше, особливо на машинах до 2000-го року випуску бензинові двигуни набагато жвавіше дизелів. З іншого боку 15 літрів, 95-го, на сотню (по місту) - забагато. Салон зі шкірозамінника, все на своїх місцях зручно і логічно. На трасі поводиться відмінно, і нехай у ньому нету сучасної електроніки - але круті повороти на високій швидкості проходяться як по рейках, не помітив ні найменшого зносу. Підвіска, середньої жорсткості, і якщо більшість ям і нерівностей не відчуваються, на звичайних дорогах, то на грунтовки відчуття дещо суперечливі. Загалом відмінний автомобіль, за той екземпляр який я тестував просять 9,500 $. І знаєте він стоїть кожного цента.
Переваги:
Дизайн,
Недоліки:
безпека не дотягує до сучасного рівня, витрата до 15 літрів по місту.
Тигрячий оскал BMW-320i
Буквально недавно вдалося випробувати i-320 від BMW. І хоч авто на якому проводив тест драйв +1994-го року випуску, він все ще тримається молодцем. Зовнішній вигляд - як у всіх BMW шикарний, стиль, порода, все це відчувається при першому ж погляді на триста двадцята. Під капотом 2-ух літровий бензиновий силовий агрегат, потужністю 150 кінських сил. З одного боку це плюс, тому що найчастіше, особливо на машинах до 2000-го року випуску бензинові двигуни набагато жвавіше дизелів. З іншого боку 15 літрів, 95-го, на сотню (по місту) - забагато. Салон зі шкірозамінника, все на своїх місцях зручно і логічно. На трасі поводиться відмінно, і нехай у ньому нету сучасної електроніки - але круті повороти на високій швидкості проходяться як по рейках, не помітив ні найменшого зносу. Підвіска, середньої жорсткості, і якщо більшість ям і нерівностей не відчуваються, на звичайних дорогах, то на грунтовки відчуття дещо суперечливі. Загалом відмінний автомобіль, за той екземпляр який я тестував просять 9,500 $. І знаєте він стоїть кожного цента.
Комментариев нет:
Отправить комментарий